суббота, 20 апреля 2013 г.

Модуль 7. Рефлексія

Знання - ось єдине, що суперечить долі і здатне її здолати.
О. Лосєв

     Під час роботи над модулем 7 я усвідомила, що в класі, де ведеться навчання за особистісно-орієнтованими технологіями, учні створюють роботи, які вимагають використання навичок 21 століття та відображають глибину засвоєння навчального матеріалу. У цьому модулі я спланувала та поділилася  з колегами власними міркуваннями щодо шляхів використання Інтернету на уроках, а потім обговорила, як допомогти учням подолати труднощі при переході від звичної для них ролі при традиційному навчанні до інших ролей при навчанні за методом проектів. Також я спланувала та створила приклад учнівської роботи  (презентації), враховуючи, що цей приклад має бути спрямований на досягнення конкретних навчальних цілей, які внесені до плану вивчення теми. Потім я оцінила приклад учнівської роботи за відповідними критеріями.
     Цей модуль допоміг мені розібратися у можливості ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів, а також запозичити ідеї щодо вдосконалення прикладу учнівської роботи та її подальшого використання у навчальному процесі.

1 комментарий:

  1. Дякую за плідну співпрацю і бажаю успішного втілення Ваших ідей в роботі з учнями.

    ОтветитьУдалить