среда, 17 апреля 2013 г.

Модуль 4. Рефлексія

Початок науки - розум, початок розуму - терпіння. 
Е. Капієв
     Для мене, як для натури імпульсивної і непосидючої, найбільша проблема полягає у терпінні під час вивчення теоретичних засад. Але з точки зору здорового глузду я розумію, наскільки дійсно важливо поставити перед собою мету, чітко визначити методи її досягнення та знайти правильні шляхи до розв'язання сформульованих питань. 
     Модуль 4 допоміг мені створити перший варіант плану оцінювання, створити засоби оцінювання, спрямовані на визначення навчальних потреб учнів, удосконалити цілі відповідно до державних освітніх стандартів, створити презентацію основних ідей навчальної теми, внести відповідні зміни до плану вивчення теми. Я також для себе помітила, що, користуючись запропонованими ресурсами, прикладами та корисними посиланнями, відкриваю для себе дуже корисну інформацію, яка знадобиться мені не тільки під час роботи над цим проектом, а й у подальшій професійній діяльності.

Комментариев нет:

Отправить комментарий