среда, 24 апреля 2013 г.

Модуль 11. Рефлексія

Усміхніться над своїми прикрощами - гіркота їхня щезне.
Усміхніться над своїм супротивником - щезне його злість.
Усміхніться і над своєю злістю - не буде і її. 
Я. Райніс

     Під час роботи над 11 модулем я підготувала до демонстрації та продемонструвала портфоліо, провела разом з колегами  оцінювання тренінгу за основним курсом Intel «Навчання для майбутнього»  і усвідомила, як я можу підготуватися до проведення ефективної демонстрації портфоліо та надати конструктивні пропозиції та відгуки на демонстрацію робіт інших учасників, щоб вони допомагали вчителям та учням у їх подальшому навчанні. А також заповнила вихідну анкету учасника тренінгу.
     З усього того, чому я навчилася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде використання Інтернет-ресурсів з більшою користю завдяки вмінню оцінювати сайти та робити посилання, обговорювати питання у блогах та ін., що значною мірою спрощує роботу над проектом. Також стануть у нагоді вміння планувати свою роботу, методи самоконтролю та самоспрямування.
     В цілому, незважаючи на певні труднощі, які виникали під час роботи, я дуже задоволена проходженням тренінгу. Хочу висловити подяку тренерам - Троцькій Марії Вікторівні та Дудкіну Сергію Васильовичу - за їхні терпіння та допомогу, також моїм колегам за доброзичливе ставлення та підтримку! Було приємно співпрацювати!

Комментариев нет:

Отправить комментарий