пятница, 19 апреля 2013 г.

Модуль 5. Рефлексія

Розумні люди вчаться для того, щоб знати, нікчемні - для того, щоб знали їх.
Східна народна мудрість
     Ключовим питанням модулю 5 є вивчення можливостей ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів.
     Роботу я розпочала з обговорення в парах власних презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів, а також проблеми та шляхи вирішення питання, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм.
     Я розглянула закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах, створяла списки використаних джерел, ознайомилась з можливістю використання Інтернет-ресурсів в дослідженнях, комунікаціях та співпраці, оцінила Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах, створила форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій.Після чого переглянула план вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни.
     Найбільшим надбанням цього модулю для себе я вважаю те, що я навчилась створювати та обговорювати вікі-статтю, а також створювати таблиці.

1 комментарий:

  1. Я бачу велику користь у використанні блогів, вікі-сторінок та веб-сайтів для організації взаємодії та спілкування учнів в середині групи, та різних груп між собою.

    ОтветитьУдалить