среда, 24 апреля 2013 г.

Модуль 10. Рефлексія

Хто сказав і зробив - людина, хто не сказав і зробив - лев, хто сказав і не зробив - осел.
Курдська приказка

     Опрацьовуючи матеріали модулю 10, ми обговорили можливості використання різних технік постановки запитань.
     Наступним кроком було створення документу для фасилітації роботи учнів (я обрала документ у вигляді презентації), щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів. Подальшу роботу я проводила над створенням плану впровадження теми.
     Оскільки курс навчання за програмою добігає кінця, я перевірила власні документи та матеріали з метою визначення наявності усіх складових свого портфоліо.
     Дуже корисним, на мою думку, був пошук Інтернет-ресурсів з професійного розвитку освітян, адже запропоновані колегами ресурси збагатили та розширили мої можливості щодо самоосвіти та професійного вдосконалення.
     Цей блог допоміг мені зрозуміти, яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб і сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора.

Комментариев нет:

Отправить комментарий